Lista pentru Mos Craciun (de parca voi n-aveti)


Draga Mos Craciun,

2011 m-a cumintit cum nu m-a cumintit nici atenta supraveghere din liceu a doamnei pedagog Calu’ (nu-mi amintesc decat porecla), m-a desteptat cum nu m-a desteptat nici dom’ profesor de biologie din generala (mare om, frumos om) si m-a linistit cum … si m-a linistit. Punct.

De aceea consider ca in acest an pot avea pretentii de la tine; tine cont ca nu ti-am cerut nimic niciodata si ia in considerare si faptul ca te las sa alegi minim trei cadouri din lista de mai jos. Ca sa nu mai spun ca si la aceasta frumoasa varsta mai cred in tine!!!

Iata lista:

1. Un telefon mobil (sau doua, pentru siguranta) care sa nu poata fi pierdut vreodata. Nu vreau sa faca poze, nu vreau sa aiba MP3 player, nici ecran policolor, nici sonerii complicate. Sa fie telefon. TE-LE-FON!

2. Un aparat foto digital. Batranelul meu D50 face poze cu dunga rosie. La propriu! Nu te zbate pentru obiective; am eu destule si am si prieteni care nu m-ar refuza de doua ori ๐Ÿ˜€ De aceea te rog sa te orientezi si sa alegi un DSLR marca Nikon. Musai!

3. O imprimanta foto. Daca nu te pricepi prea bine la asta, da-mi de stire si-ti trimit eu un link. Am gasit o imprimanta ieftina, dar am dat banii pe alte minuni si promit ca voi fi surprinsa si recunoascatoare pentru un astfel de cadou!

4. Ia-mi si mie un bilet la concert Red Hot Chili Pepper! Ii stii tu, ca-s si ei de-o seama cu tine! ๐Ÿ™‚ Vin la anul pe la noi si e pacat sa ratez ocazia ๐Ÿ˜‰

5. Am gresit: vreau si eu un MP3 player! Ca sa ascult RHCP, evident! De obicei nu merg decat doua statii cu metroul spre munca, dar daca asta te deranjeaza promit sa fac ocoluri pe toate magistralele ca sa ascult cat mai multa muzica dimineata.

6. Mi-as dori un sac de dormit de iarna. Unul mai profi. Sunt sportiva, Mos Craciun; nu ma gandesc decat la articole sportive pentru somn ๐Ÿ™‚

7. …

Doar atat deocamdata mosule. Lista ramane deschisa, ca mai e vreme si la anul.

Salutari lui Rudolf, Vixen, Blitzen, Comet, Cupid, Dancer, Dasher, Donder ลŸi Prancer!

Semnat,
Anonima

Glumesc Mosule, eu sunt, Alina; adresa completa: Estul Europei, intre Carpati, Micul Paris, centru ๐Ÿ˜‰

Te iubesc si te astept!

2 thoughts on “Lista pentru Mos Craciun (de parca voi n-aveti)

Leave a comment